CONNECT WITH US   


کد خبر: 9980    تاریخ خبر: 1396/7/11 « بازگشت


تویوتا C-HR با چاشنی اسپرت "روون"

اتونیوز: معمولا اکثر شرکت‌های بزرگ تیونینگ بر روی اتومبیل‌های اسپرت و سوپر اسپرت همچون محصولات مختلف لامبورگینی و فراری و دیگر شرکت‌های خودروسازی کار می‌کنند

تویوتا C-HR با چاشنی اسپرت "روون"

به گزارش

اتونیوز،

  معمولا اکثر شرکت‌های بزرگ تیونینگ بر روی اتومبیل‌های اسپرت و سوپر اسپرت همچون محصولات مختلف لامبورگینی و فراری و دیگر شرکت‌های خودروسازی کار می‌کنند و تا حدودی هم کسل کننده و تکراری شده است که اکثرا در کلاس‌های بالا قرار داشته و قیمت‌های سرسام آوری دارن که چندان مورد توجه عموم قرار نمی‌گیرد، به همین دلیل تیونر معروف و کهنه کار ژاپنی یعنی روون ( Rowen ) که پیش از این شاسی بلند تویوتا هریر، تویوتا پریوس و دیگر محصولات ژاپنی را تبدیل به یک هیولای کاملا تغییر یافته کرده است، به سراغ خودروی کراس اوور شیک C-HR تویوتا رفته و با ایجاد تغییراتی بسیار خوب بر روی این اتومبیل، کار تکراری تیونرهای صنعت خودروسازی را تنوع بخشیده است که در ادامه سعی داریم مروری کوتاه بر روی آن داشته باشیم.

همین ابتدای کار لازم به ذکر است که شرکت تیونینگ "روون Rowen" هیچگاه به سراغ تقویت پیشرانه اتومبیل نرفته و همیشه طراحی ظاهری اتومبیل را در دستور کار خود قرار می‌دهد و همیشه نتیجه‌های خارق العاده بدست می‌آورد، حال نسخه‌ای که این تیونر برای پروژه خود انتخاب کرده است، نسخه 1.2 لیتری توربوشارژر تویوتا C-HR خواهد بود که خروجی قدرت آن به عدد 116 اسب بخار می‌رسد، هرچند این پروژه قابل اجرا بر روی ماشین‌های هیبریدی نیز خواهد بود، اما در این نوع اتومبیل‌ها بیشتر از همه مسئله آیرودینامیک حائز اهمیت است و همین موضوع می‌تواند دلیلی برای انتخاب نسخه 1.2 لیتری توربوشارژر از سوی "روون" برای پروژه خود باشد.
همچون سایر پروژه‌های کاری این تیونر ژاپنی، پروژه تویوتا C-HR هم بدون کوچک‌ترین تغییری در پیشرانه دنبال شده است و صرفا قسمت طراحی این خودرو در دستور کار روون قرار گرفته است، به این صورت که طراحی جلو اتومبیل کامل پیاده شده و به جای قطعات اصلی آن چراغ‌های جدید نسبتا مشکی رنگ، جلوپنجره‌ جدید و همچنین یک مجموعه سپر جدید و اسپرت طراحی شده است که در قسمت زیرین آن شاهد یک بامپر بزرگ به همراه چراغ‌های LED در اطراف آن هستیم تا نه تنها به زیباتر شدن چهره اصلی کمکی کرده باشد، بلکه طراحی جلو را بسیار بهتر و زیباتر از مدل استاندارد نیز نشان دهد.
علاوه بر قسمت جلو، در قسمت عقب خودرو هم شاهد تغییرات بسیار خوبی هستیم که به ترتیب شامل یک دیفیوزر بزرگ با چراغ‌های مه شکن خودروهای فرمول یک، اسپویلر نسبتا بزرگ در انتهای سقف اتومبیل و همچنین خروجی‌های دوبل تیتانیومی اگزوز در اطراف بدنه اتومبیل می‌شود تا این خودروی کراس اوور تویوتا از یک خودروی آرام به سمت ماشین‌های اسپرت شاسی بلند سوق پیدا کند، بویژه رینگ‌های 5 پره دوبل مشکی رنگ اتومبیل در کنار رکاب‌های اسپرت زیر درب‌ها نیز یک زیبایی انکار ناپذیر به این خودرو بخشیده است.



نظرات و پیشنهادات
  • لطفا از نوشتن نظرات به صورت فینگلیش (حروف لاتین) خودداری کنید.
  • "اتونیوز" به دلایل اخلاقی از انتشار نظراتی که دارای توهین یا افترا به شخصیت های حقیقی یا حقوقی باشد، معذور است.
  • تلاش ما بر این است، انتشار نظرات مخاطبین ارجمند در سریعترین زمان ممکن انجام شود، لذا برای نمایش نظراتتان شکیبا باشید.

نام شما: *
ایمیل: *
نظر: