
تیم هیوندای تلاش زیادی کرده تا این مدل با نشان N، ظاهری تهاجمی و شایسته داشته باشد. تغییرات از نمای جلویی آغاز شده، جایی که سپر کاملاً بازطراحی شده و حالا ورودیهای هوای بزرگ و اسپلیتر برجستهای دارد. رکابهای کناری مشکی جدید، نمای عقب بازطراحیشده با سپر جدید و برای اولین بار در محصولات N، یک باله عقب دم قو اضافه شده است. گلگیرها پهنتر شدهاند تا ظاهر جسورانهتر شود و رنگ جدید آبی پرفورمنس مرواریدی به لیست رنگها اضافه شده است.
همانطور که انتظار میرفت، قوای محرکه آیونیک 6 N تقریباً مشابه آیونیک 5 N است. این یعنی باتری 84 کیلووات ساعتی که به موتور جلویی با 223 اسب بخار و موتور عقبی با 400 اسب بخار انرژی میدهد. درمجموع، آیونیک 6 N قدرت 610 اسب بخاری دارد که با فعالسازی حالت N Grin Boost به 650 اسب بخار میرسد. این سدان پرقدرت در 3.2 ثانیه به صد کیلومتر در ساعت میرسد (0.2 ثانیه سریعتر از آیونیک 5 N) و تا سرعت 257 کیلومتر در ساعت به شتابگیری ادامه میدهد. آیونیک 6 N به لطف معماری 800 ولتی، از شارژ سریع DC تا 350 کیلووات پشتیبانی میکند و باتری را در 18 دقیقه از 10 به 80 درصد میرساند.
مانند دیگر محصولات N، مجموعهای گسترده از ویژگیها و تنظیمات برای بهبود تجربه رانندگی ارائه شده است. این شامل سیستم بهبودیافته N Active Sound+ با سه پروفایل صوتی قابلتنظیم و نسخه ارتقاءیافته از سیستم فوقالعاده N e-Shift (شبیهساز گیربکس دوکلاچه) آیونیک 5 است. همچنین ویژگیهای جدیدی مانند N Drift Optimizer برای بهینهسازی دریفت، N Battery برای آمادهسازی باتری برای رانندگی پرقدرت و N Torque Distribution با 11 سطح قابلتنظیم برای توزیع گشتاور بین محورهای جلو و عقب وجود دارد.
ویژگی انحصاری آیونیک 6 N، سیستم N Ambient Shift Light است که از نورپردازی داخلی قابلتنظیم برای نمایش بصری نقاط دقیق تعویض دنده برای عملکرد بهینه استفاده میکند. این یعنی رنگ و شدت نورها با تعویض دنده توسط راننده تغییر میکند. مهندسان هیوندای همچنین هندسه سیستم تعلیق آیونیک 6 را هم بازطراحی کردهاند. لاستیکهای اختصاصی پیرلی P Zero 5 با ابعاد 275/35 R20 نیز بهصورت استاندارد برای حداکثر چسبندگی ارائه شدهاند. در داخل، تغییرات با پدالهای جدید، فرمان اختصاصی N و صندلیهای اسپرت N ادامه دارد. هیوندای هنوز قیمت یا شعاع حرکتی این مدل را اعلام نکرده است.