
این برند سال گذشته در نمایشگاه خودروی ژنو به شکل جهانی معرفی شد و حالا قرار است در ماههای آینده به نمایندگیهای امجی در بریتانیا راه پیدا کند. IM 5 (که در چین با نام L6 شناخته میشود) یک سدان شیک با حداکثر برد رسمی 710 کیلومتر با باتری 100 کیلووات ساعت لیتیوم یونی است و معماری شارژ 800 ولتی آن امکان شارژ 10 تا 80 درصد را در تنها 17 دقیقه فراهم میکند. امجی هنوز مشخصات رسمی را اعلام نکرده اما گفته میشود پلتفرم IM که از خودروهای الکتریکی فعلی امجی جدا است، گ از شارژ تا 396 کیلووات پشتیبانی میکند.
IM 5 همچنین با باتری کوچکتر 75 کیلووات ساعتی هم عرضه میشود که انتظار میرود بردی حدود 530 کیلومتر داشته باشد و با قیمت 39,450 پوند، در رده پایه قرار میگیرد تا از مالیات اضافی خودروهای بالای 40 هزار پوند در امان بماند. باتری بزرگتر قیمت را به 44,995 پوند و نسخه قدرتمندتر پرفورمنس را به 48,495 پوند افزایش میدهد که از لحاظ قدرت و شتاب نزدیک به تسلا مدل 3 تسلا پرفورمنس است.
کراساوور IM 6 از نظر فنی مشابه برادر سدان خود است اما با باتری کوچکتر عرضه نمیشود و با قیمت پایه 47,995 پوند برای نسخه دوربرد و 50,995 پوند برای نسخه پرفورمنس، رقیب نزدیک تسلا مدل Y خواهد بود. مشخصات کامل قوای محرکه هنوز اعلام نشده، اما امجی میگوید قدرتمندترین نسخهها به موتور نسل جدید هوریکن مجهز هستند که در نسخهٔ دوموتورهٔ بالا رده، 767 اسب بخار و 801 نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این قدرت برای سدان شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 3.2 ثانیه و برای شاسیبلند 3.5 ثانیه فراهم میکند.
این دو خودرو از نظر طراحی داخلی با نمایشگر اطلاعات-سرگرمی فراگیر 26.3 اینچی و صفحه لمسی مرکزی 10.5 اینچی که جایگزین رابط کنترل فیزیکی شده، تا حد زیادی مشابه هستند. هر دو مدل با سقف پانورامیک، حالت رانندگی شب بارانی، دستیار پارک خودکار و فرمانپذیری چرخهای عقب عرضه میشوند که به گفته امجی، شعاع گردش IM 5 را به کمتر از 10 متر کاهش میدهد.