
این قوای محرکه شامل یک پیشرانهٔ بنزینی 1.5 لیتری چهار سیلندر با قدرت 153 اسب بخار قدرت است که صرفاً بهعنوان ژنراتور عمل میکند و دو موتور الکتریکی در محورهای جلو و عقب را تغذیه میکند. این موتورهای الکتریکی به ترتیب 215 و 308 اسب بخار قدرت تولید میکنند و مجموع خروجی سیستم هم بیش از 670 اسب بخار اعلام شده است. انرژی تولیدی موتور بنزینی در باتری ساخت CATL ذخیره میشود که برد تمام الکتریکی تا 450 کیلومتر را فراهم میکند. حداکثر سرعت LS9 به 220 کیلومتر بر ساعت میرسد و این خودرو از فرمانپذیری چرخهای عقب و کنترل گشتاور بُرداری در هر چهارچرخ هم بهره میبرد.
این شاسیبلند جدید چینی طولی برابر با 5,279 میلیمتر دارد که 300 میلیمتر بلندتر از تویوتا لندکروزر سری 300 است. عرض این خودرو 2,000 میلیمتر، ارتفاع 1,806 میلیمتر و فاصله محوری آن 3160 میلیمتر است. وزن خالص این شاسیبلند 2695 کیلوگرم اعلام شده و یکی از آپشنهای آن غربیلک فرمان نیمدایره است. LS9 اولین محصول IM موتورز خواهد بود که تمام الکتریکی نیست. این شاسیبلند که در سهماهه چهارم سال جاری در چین عرضه میشود، پروفیل جانبی مشابه رنجروور دارد و رینگهای 20 تا 22 اینچی به سبک رولزرویس، جلوپنجره بسته، نوار LED سراسری در جلو، تزئینات کرومی برجسته دور پنجرهها، دستگیرههای مخفی درب و سانروف پانورامیک از ویژگیهای آن هستند.
قیمت LS9 هنوز اعلام نشده اما انتظار میرود بهمراتب گرانتر از IM5 و IM6 باشد. قیمت پایهٔ این دو مدل در بازار استرالیا از حدود 40 هزار دلار آمریکا آغاز میشود و در نسخههای پرچمدار چهارچرخ محرک با باطری 100 کیلووات ساعتی به 53 هزار دلار میرسد.